Majakan Hevosopisto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pulinatopic

4 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Siirto Ma Heinä 21, 2008 8:14 pm

Whipee, pääsin sittenkin koneelle vielä : D

Kattelin toisella tallilla noita hoitajataso juttuja ja ne vaikutti aika kivoilta Smile Ja toi kuukauden hoitaja juttuki kuulostaa mukavalta , lisäksi tietty kaikenlaisii kisoja sun muuta hauskaa olis kiva saada ja päästä osallistumaankin, ainakin sitten myöhemmin.

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja yenni_^ Ma Heinä 21, 2008 8:59 pm

Majakassa vois noita kisoja järjestää ;> ja tosiaan ois kiva jos tänne sais lisää tätä porukkaa!

Tajusin vasta tässä tänään, etten olekaan käynyt täällä pitkään aikaan Surprised mutta ihan hyvällä syyllä, kun olin viime viikon leirillä avustamassa, niin siinähän se sitten onkin aika mennyt.. Oli muuten tosi "kiva" leiri, kun pääsin kaksi kertaa ratsastamaan, vaikka olisi pitänyt päästä viisi kertaa, no muttakun ei ollut hevosia niin minkäs sille sitten voit :ss
yenni_^
yenni_^

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 30
Paikkakunta : J ä m s ä
Registration date : 01.07.2008

http://freewebs.com/unbelieving/valtsu

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Siirto Ma Heinä 21, 2008 9:35 pm

Kirjotan sitten vaikka huomenna ekan hoitotarinani Smile Olis kiva jos tänne saatas aktiivista väkeä! tuntuu että paikka on käynyt aika hiljaiseksi (?)

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma Heinä 21, 2008 11:56 pm

^ Eihän täälä tietääkseni erityisen aktiivista porukkaa ole ^^'
Paitsi ylläpitäjät + pari muuta tai jotain 8>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Pe Heinä 25, 2008 7:15 pm

Härmälle tuli varsa! Voo ku sööttiä 8>
Minunkin Pertti-poikani sai tänään toisen varsansa. Ehtisin sille luonteen ja kaikki muutkin jutut jo rustaamaan ;D --> http://majakan.awardspace.com/bart.php

M4 Wanadin Barz on hepan nimi :> Ihan siansaksaa on, en tiedä onko edes hirveen hyvä nimi, keksin vaan jotain ;D

Aika hauskaa, kun me molemmat, mä ja Härmä, saadaan samana päivänä, täysin toisistamme riippumatta idea saattaa uusi varsa maailmaan! :D

Ai että mä rakastan virtuaalimaailmaa. Tänään sain päähäni, että 'hei, olispas muuten ihanaa saada Wentulle ja Pertille varsa' joten tuumasta toimeen ja voilá, kymmenen minuutin päästä tallissa oli uusi varsa 8D Kirjoitin sille aikuisluonteen, laitoin sille aikuiskuvan ja aikuissäkäkorkeuden. Ah, kuinka paljon mä todella rakastankaan virtuaalimaailmaa!

Tämä kyseinen varsa on jo Majakan toinen holsteinvarsa. Ensimmäistä varsaa en ole koskaan myymässä minnekään. En ainakana heti. Mutta tämän aattelin myydä. Jos saataisiin jostain toinenkin myytävä varsa, niin vois sitten laittaa konikomiin topiic pystyyn, jossa myytäis nää kasvatit maailmalle 8>

Majakan yksityistalli muuten täytyy kohta :o Pitäisi varmaan harkita laajennusta! Kunnon remontti pystyyn. Tai sitten vaan yksinkertaisesti pitää myydä varsoja... :>

Huomenna on muuten mun synttäri! Täytän kuusitoista 8> Kaikki hushus siitä kortteja tekemään ja onnittelulauluja tekemään! *pitää kirjaa ansaitsemistaan rahamassoista*
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Pe Heinä 25, 2008 9:02 pm

"Härmälle tuli varsa! Voo ku sööttiä 8>" Toi on sulonen lause 8> (älkäätte ihmetelkötte [<- ei sitä noin kyllä kuulu sanoo...] mulla on tänään joku ihmepvä)

Onneks mä päätin aikaistaa sen varsan syntymää kahdella päivällä (Ai miten niin en oo kärsivällinen?) On muute sulonen toi tein varsuliini (myös ;'> Ei oman tamman varsaa saa vähätellä!)

Ai täytyykö yksityistalli? (sry, pilkunviivauspvä 8>) Laajennus! Laajennus! (Kannatetaan kaikki yhdessä laajennusta!)

Yks onnee, kaks onnee, kolme onnee, neljä onnee... kuustoista ONNEE! 8>
Mä voisinki koittaa väsätä oikeesti jonku kortin PFStudiolla :'> Mää lähetän sen sulle pikarilla tänään 8>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina La Heinä 26, 2008 10:17 am

Mahtavaa! \m/ Joku muistaa minua, pikkuista Meriä :3

Saa sen mulle meseenkin heittää *vinkvink*

Ja kaikki saa lisätä mut meseen ihan vapaasti :3

Vitsit kun hauskaa, kun tossa vasemmalla -->
lukee mun avan alla, että 'ikä: 16'! Unbelieveable :3 (taimitenkirjoitetaankaan) ;P

Olen muuten poissa tästäpäivästä ensiviikon sunnuntaihin.


Viimeinen muokkaaja, Meraldina pvm Ke Huhti 25, 2012 8:07 am, muokattu 1 kertaa
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Siirto La Heinä 26, 2008 5:12 pm

Onneaonnea! Lisäsin sut muuten meseen ; D Mitenhän me pärjätään ilman sua täällä keskenämme :'D Paikat remonttiin >: )

Wentusta on sitten tänään tullut äiti Smile Tuli melko yllätyksenä, jääkös se nytten mammalomalle ja kuinka kauaksi aikaa?

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Siirto Ti Elo 05, 2008 3:20 pm

Kiitti mulle riitti, eroan.

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Ma Elo 11, 2008 5:47 pm

^Öhmöh. Harmi ): Jään kaipaamaan sinua....

Apua, minäkin olen ollut sairaan epäaktiivinen... Mutathei, ihmiset tehdäänkö nyt oikein kunnoa aktiivisuuspläjäys kun koulut alkaa. Ja ihmiset on kotona ja niillä on aikaa *leveä hymy*

Öh. Okei. Missä olet Fantasy? ó_ò
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Ke Elo 13, 2008 2:57 pm

Mää oon ainakin täälä!
Mutta ite en jaksa käydä usein kun ei oo aktiivisuutta... :<

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Ke Elo 13, 2008 4:31 pm

Niin että minusta se johtuu... Jos olisin aktiivisempi, niin muutkin olisivat. Ja minä taas olisin aktiivisempi, jos joku olisi aktiivinen mun kanssa :3 (kirottu ympyrä...)
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili To Elo 14, 2008 1:32 pm

Jep, näinhän se menee ;<
Mutta, koska Spirit on jo päälle 12 niin minun pitää aloittaa taas kunnon kisaus niin sitten luultavasti taas aktivistun täälä foorumilla 8>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina La Elo 16, 2008 9:32 pm

Hyvähyvä! Aktiivisia tyyppejä tarvitaan 8> Minäkin innostuin osallistumaan ratsastustunnille tuolla (: Ajattelin kirjoittaa hoitotarinan, mutta päädyin sittenkin tuohon ratsatustuntiin :p

Kauheeta kun koulu vie niin hirvittävän suuren osan ajasta... Mutta onneksi on viikonloppu! Päivittelin tänään aika paljon hevosten sivuja, lisäsin esimerkiksi joillekkin hevosille VH-numeroita ja kisoja. Majakka on muuten hyväksytty VRL:n rekisteriin, bileet pystyyn ;D

Ainiin, Härmä! Haluaistkos sinä hankkia varsan Spiritille? Varsan isä olisi Berthold :'> Se taka-ajatus minulla on, että haluaisin saada 5 samanrotuista varsaa Majakkaan, jotta voisin rekisteröidä Majakan kasvattajanimen M4 ennenkuin joku muu ehtii :3
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Elo 17, 2008 8:38 am

Lueskelinkin sen tarinan 8> Pitäis varmaan joskus tehdä toinenkin, mutta kun yks yö mun mielikuvitus karkas ;'>
Hahaa, bileet tallin vintillä X> no joo...

Vois olla hyvinkin mahdollista 8> Jos ei siellä hevoset.comin topassa tuu oleen ketään kiinnostavaa, niin sitten onnistuu... Tosin Berthold on vahva ehdokas, näiden kahden mahdollisesta varsasta oon ajatellu kyselläkin, mutta en oo jaksanu X'>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Su Elo 17, 2008 9:50 am

No sepä hyvä että Berthold-poju kelpaa (: Olen kisannut (tai itseasiassa laittanut muut kisaamaan) sillä jonkunverran, jotta sen 'siitosarvo' nousisi ;D Ajattelin myös hieman pidentää sen luonnetta tässä jossain vaiheessa. Ja ainiin, rakennekuvakin puuttuu! Sen voisin kanssa väsäillä. Jos siis on aikaa.... Hevoset.comissa se minun topic 'Teen ulkoasuja, grafiikkaa, piirrän...' työllistää minut niin paljon, että en oikein ehdi omille hepoille tehdä mitään :3 Mutta nyt minulla on onneksi tällainen Majakka-aktiivisuus kausi päällä. Olen tässä hieman suunnitellut, että minkälainen hoitotasojärjestelmä tänne Majakkaan voisi tulla :p Eniten mietin sitä, että mitä hoitamisesta voisi saada palkaksi. Mitä muilla talleilla yleensä saa palkaksi hoitamisesta? o_O vr'ää? Welhoja? Öh?
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Elo 17, 2008 10:26 am

Juuh 8>
Welhoja saa useilla talleilla... sitten joillakin saa esim. harjoja tmv. aina välillä ja niin poispäin ;>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Su Elo 17, 2008 10:49 am

Hömm... Voisin ruveta tästä kehittelemään sitten jotain :3

Ajattelin, että kaikille tyypeille tehtäisiin oma semmoinen hauska tietosivu, vaikka tänne foorumiin. Siellä näkyisi hoitsun nimi ja ehkä jotain muuta vielä. Mutta tärkein juttu tällä sivulla olisi se, että sinne laitettaisiiin tyypin hoitotaso. Voisi olla jotenkin sillee, että jokaisesta hoitotarinasta ja ropesta saisi pisteitä. Voisi olla vaikka niin, että hoitotarinasta saa pituuden mukaan 5-10 pistettä ja loppuun pelatusta ropesta saisi sen pituuden mukaan maksimissaan jopa 100 pistettä. Ja sitten kun näitä pisteitä kertyisi tarpeeksi, niin sitten saisi jotain hauskaa (tavaroita, welhoja yms.?).

Myös voisi olla sillee, että hoitajilla olisi jonkinmoinen titteli, joka muutuisi aina tietyn pisterajojen välein. Esim. ensiksi olisi vaikka joku Toivoton Tulokas, ja sitten kun saa kymmenen pistettä, niin on vaikka Omatoiminen Oppilas, ja 30 pistettä niin olisi Kunnostautunut Kävijä ja 50 pistettä olisi Vakiovierailija, 100 pistettä Huolellinen Hoitaja, 200 pistettä Tunnollinen Taitaja, 350 pistettä Hevosystävä ja 500 pistettä Kaikkivoipa 8'DD

Ei noiden titteleiden tarvitse nyt ihan juuri noita olla, otin ne jostain ikivanhasta lohikäärmehoitolastani :3 Mutta jotain hauskuutta tähänkin hommaan :'>
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Elo 17, 2008 2:56 pm

Noi tittelit on hauska idea, vaikka ei-hoitajana sanonkin 8>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Pe Elo 22, 2008 2:42 pm

Höhöö :3 Nyt sitten vaan tarvitsisin Fantasyn hyväksynnän tolle hoitajasysteemille....

Haluisko joku muuten ropettaa mun kanssa? Sinä Härmä? Olisiko sinulla halua pelata mun kanssa vaikka roku ratsastusrope? :p

Ja sitten se varsa? Tuleeko sitä? ;D
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili Pe Elo 22, 2008 6:18 pm

Juu, ratsastusrope tmv kelpaa hyvin, samoin se varsahommeli 8>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja _Fantasy La Elo 30, 2008 1:47 pm

kyllä mulle se hoitasydeemisydeemi käy, jos et sitten oo sitä jo päättäny....

pahoittelen kun en oo kovin kerinny viettää aikaa majakan parissa, on vaan ollut kaikkea muuta hässäkkää tääläpäin jotka menevät virtuaali mailman edelle. mutta pyrin jatkossa käymään useammin ku tilanne täälä vähän rauhoittuu..
_Fantasy
_Fantasy

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina Pe Syys 19, 2008 3:35 pm

Voi kun on hiljaista täällä ;< Oikein itkettää.

Ropetin nyt taas, eli se on sinun vuorosi Härmä ;D Jotenkin harmittaa, kun myin ne kaksi Majakan kasvattivarsaa. Niihin oli ehtinyt jo kiintyä! Mutta Poju oli pakko jättää... Se saa pitkän ja ihanan elämän reaali-ikääntymisen kanssa!

En olisi ikinä uskonut että virtuaalihevosiin voi kiintyä... Mutta näköjään voi. Balto ja Blend olivat ensimmäiset hevoset joista luovuin ja varmasti myöskin viimeiset vähään aikaan! Mutta kahden hevosen lähtö ei paljoa auttanut, koska Majakan yksityiskarsinat ovat siltikin ylitäynnä. Pitäisi varmaan rakentaa uusi yksityistalli tai jotain... ;D Koska Härmän se kolmas heppa -mikäsenniminytolikaan- se FWB, se ei ole missään karsinassa ;D Mutta kaipa se sitten asutelee jossain... pihatossa ;D
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Meraldina To Loka 16, 2008 2:42 pm

No nyt se päivitys on sitten tehty! Ja kyllä minulla siinä sitten aikaa menikin... - -' Mutta ihan tyytyväinen olen :3 Leiskaakin vaihdoin tuntikausia, mutta kyllähän tänne Majakkaan piti saada syksyisempi leiska. On pelkkää ironiaa pitää kesäistä vihreää leiskaa kun ulkona tulee vettä vaakatasossa x3

Ja se satulahuoneseikkailu! Olen tyytyväinen siihen :3 Se on kyllä hieman kesken vielä, mutta aion piirtää sitä enemmän tässä vähitellen. Aion tehdä sinne vielä lisää yksityiskohtia ja kaikkea :3
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Vieraili To Loka 16, 2008 2:53 pm

Taas minä häiriköin täälä ;> Tääl on muuten aika hiljasta ;< Mutta mä tykkään siitä satulahuoneen seikkailusta, se oli kiva keksintö 8> Ja toi uus ulkoasukin on kiva, vaikka sen oonkin jo sanonu :>

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinatopic - Sivu 2 Empty Vs: Pulinatopic

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa