Majakan Hevosopisto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Äidinkielen tunti

3 posters

Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja miqu Ma Kesä 23, 2008 11:31 pm

Oli vielä 40 minuuttia kahvitaukoon, jonka jälkeen äidinkielen tunti jatkuisi 45 minuuttia. Opettaja oli kirjoittanut taululle läksyt, mutta en ollut jaksanut merkitä niitä. Huokasin syvään ja yritin saada jotain tolkkua opettajan puheesta. Olin valvonut eilen myöhään, jonka seurauksena minua väsytti hirveästi. Ajattelin haaleasti Annaa. Melkein jopa näin sen kesäisellä niityllä, mutta se oli vain harhaa. Nipistin itseäni kädestä ja yritin piristyä. Yhtäkkiä joku tuli viereeni ja tyrkytti kahvikuppia.
En katsonut häntä, koska olin kätkeytynyt pitkän hiusverhoni sisälle. Kun vihdoin havahduin maailman menoon, niin oli kahvitauko meneillään. Join kupillisen kahvia nopeasti, ja nojauduin pöytää vasten.


Toivottavasti edes joku osallistuu ;/
miqu
miqu

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 29.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Freak Su Heinä 20, 2008 4:09 pm

Susanna kaatoi kahvin pois, se oli auttamatta pilalle mennyttä litkua. Susa sipaisi platinanvaaleita hiuksia pois silmiltään ja tähyili ympärilleen etsien vapaata istumapaikkaa, ainut tyhjä paikka oli jonkun tuntemattoman vieressä. Susa ei varsinaisesti pitänyt ajatuksesta, mutta oma paikka valloitettiin heti kun siitä nousi. Niimpä tyttö käveli kuuliaisesti seesteisen näköisen tytön luokse ja moikkasi iloiseen sävyyn. "Moi, mä olen Susanna, sano Susaksi vaan. Saisinko mä istua tähän?" Susa hymyili kysyvästi ja kieritti hiustupsua etusormensa ympärille sitä enempää ajattelematta.

/Mikäli saan mukaan tunkea? (:

Freak

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Sjundeå, Siuntio
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Siirto Ti Heinä 22, 2008 2:56 pm

Huomasin vaaleahiuksisen tytön istuvan viereiseen pöytään ja kumarruin ujosti lähemmäs "Moikka, mä oon Lara, ihan uusi täällä...Millanen toi maikka on?"

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Freak Ke Heinä 23, 2008 3:56 pm

Susanna hymyili ja laski olkalaukun vierelleen maahan. "Mä olen myös aika uusi" Susa totesi. "Mutta kuulemma aika.. Tarkka. Nipottaja itseasiassa" Susa hymyili heihin katsovalle opettajalle suloisesti.

Freak

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Sjundeå, Siuntio
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Siirto Ke Heinä 23, 2008 6:23 pm

Lara kääntyi katsomaan opettajaa joka oli aloittanut kirjoittamaan tunnin aiheita taululle. "Toivottavasti en joudu heti alkuun silmätikuksi"

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Freak Ke Heinä 23, 2008 6:50 pm

"Ei muuta kun hymy kasvoille " Susa virnisti ja levitti kirjat eteensä pöydälle. Opettaja alkoi selittämään tylsällä ja tasapaksulla äänellä lausemuodoista. Susanna haukotteli ja kirjoitti puolihuolimattomasti muistiinpanoja.

Freak

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Sjundeå, Siuntio
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Siirto To Heinä 24, 2008 8:23 pm

Vilkaisin tympääntyneenä pihalle. Ulkona oli mitä hienoin ilma ja wenttu olisi varmasti liian väsynyt keskittyäkseen laukkatyöskentelyn parantamiseen "Ketä te muuten hoidatte?"

Siirto

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Äidinkielen tunti Empty Vs: Äidinkielen tunti

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa