Majakan Hevosopisto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Matikan tunti

4 posters

Siirry alas

Matikan tunti Empty Matikan tunti

Viesti kirjoittaja Adela Ke Toukokuu 28, 2008 2:59 pm

Adalmiina huokaisi. Oli tylsää istua tylsällä matematiikantunnilla mutta hän yritti keskittyä ja merkitä
jotain asioita myös muistiin. Hän katsoi haikeasti pihalle ja toivoi pääsevänsä pian tallille katsomaan hoitohevostaan. Kumpa edes tutustuisin johonkuhun! Adela ajatteli.
Adela
Adela

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Matikan tunti Empty Vs: Matikan tunti

Viesti kirjoittaja Meraldina Ti Kesä 10, 2008 5:59 pm

// Minä tulen seuraksi. Muutkin saavät minun puolestani liittyä ^^ //

Tiesin, että oppilaiden oli todella vaikeata keskittyä oppituntiin tällaisena kauniina päivänä. Ei se ollut opettajallekaan helppoa, yritä siinä sitten puhua täysin kuuroille korville. Mutta minun oli pakko yrittää, siitähän sitä palkkaa minulle maksettiin! Vilkaisin kelloa. Tekisi jo mieli päästää oppilaat tunnilta, mutta ihan vielä ei ollut aika. Oppitunnin kesto on 45 minuuttia, eikä siitä lain mukaan saanut poiketa. Mutta minäkin halusin jo päästä katsomaan hevostani....

"Tämän tunnin teoria oli sitten siinä", sanoin luokalle. "Nyt on vielä hyvää aikaa katsoa muutama esimerkki. Tehtävä 182 A on hyvä. 'Mikä on todennäköisyys, että kahdella nopalla heitetään kummallakin 6?'" Pidin tauon luoden pitkän katseen luokkaan. "Adalmiina, sinä ainakin kuuntelit. Miten tämä lasku lasketaan?"
Meraldina
Meraldina

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 31
Paikkakunta : Lieto
Registration date : 24.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Matikan tunti Empty Vs: Matikan tunti

Viesti kirjoittaja miqu Pe Kesä 13, 2008 6:54 pm

Katsoin nopeasti kelloa, haroin hiuksiani ja sulkeuduin ikkunan ulokona olevaan maisemaan. Olin siinä sen viisi minuuttia, kun Adela tuli ravistelemaan rajusti olkapäätäni. Pelästyin niin kovasti että huusin korvia huumavasti APUA!! Adela vetäytyi askeleen poispäin. Katsoin häntä nolostuneena ja lehahdin punaiseksi. Sain kurkustani vain sanan ''sori''. Adela sanoi matikan tunnin päättyneen. Juoksin innoissani ulos luokasta, kun Adela pysäytti minut, sanoin ujosti ''ööh.. moi''.... ja odotellaan adelan vastausta
miqu
miqu

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 29.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Matikan tunti Empty Vs: Matikan tunti

Viesti kirjoittaja miqu Ti Kesä 24, 2008 2:13 pm

sori autohittasin 8D
miqu
miqu

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 29.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Matikan tunti Empty Vs: Matikan tunti

Viesti kirjoittaja Sonja.P Ti Loka 28, 2008 4:23 pm

Seison käytävällä olen vasta hetki sitten tullut opistolle ja minut ohjattiin matikan luokkaan jossa tulevien luokka kavereideni pitäisi ola matikan tunnilla. Mietin pitäisikö koputtaa ja astua sisään kuten minua oli neuvottu tekemään vai odotanko että tunti päättyy... Ei nyt tai ei koskaan päätin.
Koputin oveen ja avasin sen varovasti. "Anteeksi, tämä on ilmeisesti matikan luokka, minut käskettiin tänne".

Sonja.P

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Matikan tunti Empty Vs: Matikan tunti

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa